Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Есмир Золетић - Родитељи


Tabla 08:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина





Родитељи
(Есеј)


Родитељи су особе које су нас донијеле на овај свијет малене, преузимајући бригу о нама док не стасамо. Читав живот нас посматрају као дјецу, иако с годинама постајемо одрасле особе као они.

Њихова љубав је безувјетна. Нема увјета у њој никад, без обзира на вријеме и мјесто их нема, без обзира на наше поступке. Када сам тотално скрхан, када мислим да сам потиштен и да сам на дну, они су ти који ми пруже руку да се дигнем из пепела. Као малог су ме учили да је најважније бити срећан, а материјалне ствари су ситнице које као трептај ока буду и прођу. Девет мјесеци прије мог доласка на овај свијет, већ наступа њихова улога. Фетус, склупчан као лопта, мајка носи сва усхитрена што ће видјети плод који је пао с њеног стабла. Беспријекорно брину о нама док не одрастемо и труде се свакодневно залијевати цвијет који је тек никао из земље.

Не можемо никада њихову љубав истом мјером узвратити, али ипак треба их заштити од надолазећих олуја у њиховом животу.



Есмир Золетић, IX разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост