Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Андрија Макаји - На табли је писало једно име


Tabla 12:00:00 0




На табли је писало једно име


Кроз прозор сам видео сунце, траву и зачуо поветарац. Кренуо сам у школу срећан, са пријатељима. Било је пуно цвећа око нас. Понели смо га у школу.
Први час је била математика. На табли је писало: Стефан. Радознало сам га питао: „Стефане, зашто је твоје име написано на табли?“ Одговорио ми је: „Био сам први на окружном такмичењу из математике“. Братски сам га загрлио и честитао на успеху и награди. Певали смо му песме. Рекао је свима: „Математика је живот и љубав!“ Ми смо се насмејали. Нисмо сви мислили исто. Замолио нас је за мало пажње и рекао: „Кад порастем, бићу Питагора II“. „Има наде“, рекли смо.
Када нешто сањате, то се најчешће и оствари.




За Табла Фест 18


Андрија Макаји, VI-1, ОШ „Светозар Милетић“, Врбас

Ментор: Тамара Вучетић


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост