Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Хелена Јовановић - Пријатељица ми је зато што...


Tabla 12:00:00 0




Пријатељица ми је зато што...


Иако сам још увек дете, разумем како је то кад немаш неког да те штити и засмејава..... Имала сам доста промашаја и лоших пријатељстава која су временом прерасла у свађе и нетрпељивост.
А опет, међу свим мојим другарицама нашла се особа на коју нисам обраћала много пажње. Некако тихо и ненаметљиво ушла је у мој живот. Она је Ива, добра и помало тиха девојчица за коју је тешко схватити какав тип другарице тражи. Имала сам ту срећу да увидим да имамо много тога заједничког. Када смо почеле да разговарамо о одбојци, проблемима који нас муче, музици, дечацима, схватила сам да је њу лако упознати. Сваки минут на великом одмору изгледа као савршено време за блебетање до миле воље. Увек нађемо занимљиву тему за причање док нас неко не прекине или нас школско звоно не опомене.
Лакоћа са којом ме је она прихватила, њена блага природа, поглед пун поверења ми говоре да је ово право пријатељство. Лепо је имати тај осећај да имаш неког поред себе, неког ко те разуме, а да то нису мама и тата. Пред контролни или писмени обично заједно паничимо, чак и плачемо, а после, када добијемо „задовољавајућу“ оцену (ипак смо обе добри ђаци), радујемо се и смејемо. Некада су речи сувишне, довољно је да ме погледа и ја онда знам да је баш све на овом свету у најбољем реду.
Време с њом брзо пролази. Кад год ми је потребна, помогне ми. Увек, али баш увек стане на моју страну, чак и ако нисам у праву. Ја се трудим да јој на доброту узвратим истом мером. Волим да заједно измишљамо неке стихове, плесове и уживамо у томе. Волим када се после викенда или неког краћег распуста сретнемо, онда имамо хиљаду тема за разговор. Волела бих да живимо ближе јер бисмо се чешће виђале.
Када прочитам ово што сам написала, схватам да то није ни делић онога што бих могла рећи о њој. Али, када бисте имали прилике да је упознате, схватили бисте зашто је она моја најбоља пријатељица.


За Табла Фест 18



Хелена Јовановић, 5. разред, ОШ „Вук Караџић“ Краљево

Ментор: Сандра Рудњанин

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост