Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Владана Рајковић - ПРИЈАТЕЉИЦА МИ ЈЕ ЗАТО ШТО...


Tabla 12:00:00 0





ПРИЈАТЕЉИЦА МИ ЈЕ ЗАТО ШТО...



Ана ми је пријатељица, јер ме разуме,
јер смејати се и плакати са мном уме.

Ми проводимо заједно слободно време
и увек имамо заједничке теме.

Чувамо једна другој тајне,
велике, мале, слатке и бајне.

Слагала ме никад није,
јер се у њој искреност крије.

Од мојих проблема она не бежи,
јер у њој доброта лежи.

Она ми никад није рекла „не“,
зато бих за њу учинила све.

Заједно делимо ситнице и велике ствари,
наше другарство нико не може да поквари.

Таква је Ана, моја најбоља пријатељица,
искрена, добра и вредна као пчелица!!!




За Табла Фест 18


Владана Рајковић, IV-2, ОШ „Дубрава“ Књажевац

Учитељица Данијела Данковић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост