Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Амар Селимовић - Лажи без краја


D.M.Drama 09:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Лажи без краја


Сунце које је обасјавало прозоре школе је мени изгледало црно као ноћ.

Имали смо писмени из босанског који је био важан за завршну оцјену. Било ме јако страх зато што нисам вјежбао.

Када је дошло вријеме за писмену, премишљао сам се хоћу ли слагати да ме боли стомак. На жалост, ђаво ме навратио па рекох: "Наставнице, мене боли стомак, могу ли ићи кући?"

Наставница је љубазним гласом рекла: "Наравно, може, Амаре." Стидно сам погледао у наставницу и затворио врата.

На путу ка кући размишљао сам о томе шта сам урадио. Стид ме је било рећи родитељима истину па сам рекао да су нам скраћени часови.


Амар Селимовић, VI разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост