Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Уна Бугарчић - На табли је писало М


Tabla 12:00:00 0




На табли је писало
М


Као капљице на јутарњој роси,
коју Сунце милује сјајем,
љјубав души спокој доноси,
а ја је свима дајем.
Све имам, СВЕ СУ МИ дали.
Волим живот, али нешто фали.
Имам око тога неке идеје...
Фали да ми се неко насмеје.
Куц, куц имали кога...
Лагано се отварају врата срца мога.
Изгледа да пред вратима љубав стоји,
као да откуцаје срца броји.
Лупа ли, лупа све  јаче.
Час се смејем, час ми се плаче.
То је за мене неки осећај нови,
некако су ми другачији и снови.
Разум ми каже паметна буди
не дозволи срцу да те скроз слуди.
Нећу, ма уствари могла бих мало
јер сад ми је баш стало.
Осмех не скидам са лица више.
Волим птице, Сунце ма и кише
али једног М волим највише.



За Табла Фест 18


Уна Бугарчић, VII-5, ОШ „Станислав Сремчевић Крагујевац

Ментор: Предраг Николић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост