Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Матија Златков - Кројач и див (моја бајка)


Tabla 14:00:00 0


Наташа Липовац, ОШ „Вук Караџић“ Београд



Илустрација бајке - Матија Златков



Кројач и див (моја бајка)



Једном давно, кројач је кренуо на излет. Дуго је тако ходао са све храном и угледао неку кућицу. Уствари, то није била кућица него нечији шешир. Био је широк три а висок пет метара.

Кројач је мислио да сања, протрљао је очи – не, није сањао. У међувремену је дошао див. Кројач је волео да помаже па је питао дива да ли је то његов шешир. Див рече: „Аа ту сам дакле оставио свој шеширић!“ Див се захвалио кројачу што га је пронашао. Када је див ставио шешир на главу истог трена се поцепао.

„О не“ – рекао је див – „Како ћу сада да идем на модну ревију?! Направио сам је да би сви могли да покажу свој стил и да им то помогне да не буду више тако стидљиви.“

Кројач рече: „Ниси знао да сам ја кројач?“ а див одговори: „Па ниси ми рекао.“

        На то ће кројач: „О да, сашићу ти нов шешир од свиле.“

„Јупии“ – повика див – „Уствари, хвала!“

„Па боље да почнемо“, рече кројач.

        После три минута, три секнде и тринаест стотинки сашио му је малецни шешир.

„Мислим да је то мало за мене“ чудио се див

„Нисам ти још све објаснио. Шеширу само кажеш да се повећа и он то уради.“

„Ок, значи кажем “Молим те повећај се”- и шешир заиста то уради.“

„Сад боље да пожуриш на ту модну ревију, ћао!“ рече кројач.

„А да сачекам бар да направиш тај излет... уствари ипак нећу да идем тамо. Могу ли и ја на твој излет?“

„Наравно, дођи“ – обрадовао се кројач – „Проглашавам почетак излета... Сад!“

И тако су кројач и див постали најбољи пријатељи, правили шешире и често ишли у природу на излете.



Матија Златков, III-4

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост