Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Ајдин Кахримановић - Час биологије


Tabla 16:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина





Час биологије


Хладно јутро ме је дочекало напољу. Био сам узбуђен због данашњег дана јер одговарам биологију коју нисам баш волио. Кренух.

Успут сам срео пар другара из разреда који су исто причали о биологији. Само сам чуо ту једну ријеч и желио сам зачепити уши да ме тишина смири. То ме је сморило па кренух мало брже. Брзо дођох до школе. Сви ученици су подрхтавали и знојили се.

Дође наставница и на велико изненађење крену од задњих ученика у дневнику, дође до мене и намргођено рече: "Ајдине, устај одмах!" Ја из топа као руски војник подигох се, почех причати или нагађати о двосупницама и једносупницама. Заустави ме наставница и рече: "Ајдине, да ли си ти учио?" Одговорих дршћућим гласом: "Да." Наставница се збунила и рече ми љутитим гласом да сједнем и уживам.

У мислима сам себи говорио: "Што сам лагао!? Што сам лагао!?" Чак ме је друг питао зашто сам лагао, а ја муцајућим гласом казах: "Не знам ни сам."

Потпуно сам се заледио као климава леденица. До куће су ми ноге без престанка дрхтале. А од свега тога било ме је највише стид.

Прошло је доста дана и још не знам зашто сам слагао наставницу и другове.


Ајдин Кахримановић, VI разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост