Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Соња Миловановић - МИ НАЈМЛАЂИ ИСТИНУ ЗНАМО


Tabla 13:00:00 0

Соња Миловановић



МИ НАЈМЛАЂИ ИСТИНУ ЗНАМО


О мени нећеш успети баш да напишеш песму,
о оваквим делијама тешко се стихови пишу.
Мој плави сјајни поглед и осмех
лепоту свих стихова бришу.
Ничији загрљај није тако искрено топао,
снажан и прави!
То не може бити код вас одраслих,
то је само у дечјем срцу и глави!
Кажем ти о себи само ја стихове могу да нижем...
Знам од чега растем,
шта ми на лице сунчани осмех меће;
знам шта ми је најважније
и једино што ме покреће.
Много љубави ми треба,
море, океан, нешто још много веће...
Знам у твојој песми је има много.
У њој бих треперио од среће.
Стихови би твоји бујали од добрих жеља,
а ти би била најсретнија на свету.
Кажем ти да нема те песме
у којој би могла да се опише
стварна вредност нашег топлог додира,
раздраганог корака,
у којoj би могло да станује толико среће
као у срцу једног дечака.
О мени нећеш успети баш да напишеш песму,
о оваквим делијама тешко се стихови пишу.
Мене ћеш само моћи да волиш,
а све твоје  песме нека на мене миришу.
Ми најмлађи истину знамо, љубав се не пише,
она се не чита, њој се не дивимо, она се живи!
Зато и не пробај о мом звонком гласу да смишљаш риме,
да тражиш мелодију имена мог
и мислиш како је Лазар посебно име...
Уместо песме, коју би само за мене да створиш,
узми ме за малену руку и искрено воли ме.


Соња Миловановић

Песма је ушла у 10 најбољих на 25. Међународном фестивалу песника за децу „Булка у Црвенки“

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост