Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Павле Стојановић - ДА САМ ГОСПОДАР ЧАРОЛИЈЕ


Tabla 14:00:00 0


Данијела Стефановић, ОШ „Вук Караџић“ Житковац ИО Моравац






ДА САМ  ГОСПОДАР ЧАРОЛИЈЕ


Живимо у стварности, али се машти предајемо. Машта ме често посећује и на својим крилима носи у тајновити свет. Шта би било да сам ја господар чаролије?

Борио бих се да у свету нестане оружја заувек и да влада мир. Сви људи на свету живели би без страха од насиља и рата. Потрудио бих се да сви имају довољно хране и услова за живот. Сви, баш сви би били срећни, а сва деца здрава.

Волео бих да сва деца живе у миру и да знају само за лепе и безбрижне ствари.



Павле Стојановић, III/4

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост