Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Калина Стојановић - Волела бих да посетим далеку земљу


Tabla 12:00:00 0




Волела бих да посетим далеку земљу

Загледала сам се у небо



Једног дивног, раног јутра
била сам баш добре воље,
па сам одлучила да прошетам,
да одем на оближње поље.

Изненада нека сенка  дође
велики облак изнад мене прође.
Погледах у облак тај
што ми заклони Сунца сјај.

Одавно ме нису видели тако љуту,
као тад кад ми се он нашао на путу.
Као да облак није могао на друго место,
већ је морао на оно на које ја идем често.

Баш кад ме је обузимао бес највећи,
нешто ми рече: „Поглед ка небу окрећи“...
И видех како је мекан и бео
као да га је морски талас на небо донео.

Зажмурила сам само на трен,
а облак онако успорен и снен,
понео ме је нежно и полако
и одвео ме је негде далеко.

Није ме спустио ни у таласе велике,
нити однео до пучине далеке,
ма није ме носио ни до бове...
Већ у нежне дечије снове.



За Табла Фест 18

Калина Стојановић, III/1, ОШ “Станислав Сремчевић” Крагујевац

Ментор: Предраг Николић


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост