Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Милица Јањић - Бори се за своја крила, јер небо није граница


Tabla 08:00:00 0







Бори се за своја крила, јер небо није граница


Када ме мајка родила
И дала ми прва крила
Чувала ме, све ми чинила
Само да би весела била

У детињству дечијем родитељ се бори
Да детету што јача крила створи
Онда после доста муке
Дете учитељици дође у руке

Учитељица дете у небо вине
И у њему нека велика жеља сине
Да полети на крилима среће
И покупи сво мирисно цвеће

Борим се да моја крила буду јака
Да будем весела као особа свака
Да небо не буде ми граница
Већ само једна успутна станица



Милица Јањић, VII/1

Похвалa на 14. међународном фестивалу дечјег стваралаштва „КРЕАТИВНА ЧАРОЛИЈА“ Бања Врујци


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост