Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Сања Јеленић - Секунд


Tabla 16:00:00 0


Лидија Марић Јовановић, ОШ „Миле Дубљевић“ Лајковац



Сања Јеленић


Секунд


Секунд је довољан да се променим
Секунд је довољан да променим мишљење
Секунд је довољан да се растужим
Секунд је довољан да ми измамиш осмех на лице 
Секунд је довољан да не знам за себе од среће.
Али исто тако, секунд је довољан да ме уништиш
Радиш то несвесно, али радиш
Полако уништаваш ме
Поруком, речју, делом...
Учини ми се да сам ти досадила, а онда ми стигне твоја порука,
Од среће заборавим на све предходно, на све што радим, мислим, осећам...
Онда те поново нема
Онда поново патим
И онда се поново јавиш...
И тако ја...
 (као пас који слуша сваку твоју наредбу, прати сваки твој корак и жели ти све најбоље)
Чекам...
Чекам тебе, а да ли ћеш доћи не знам...
Губим те
Онда ми се учини да си поново мој
Учини ми се само на трен,
А онда... све из почетка.
Секунд је довољан...



Сања Јеленић,   VΙΙΙ разред

Литерарна секција „Разиграно перо”



Прва награда на Трећем републичком литерарном конкурсу Лепо је волети који организује Дечји културни центар Београд


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост