Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Јелисавета Саратлија - Мojа бака


Tabla 08:00:00 0


Божана Јеверичић, ОШ „Душан Јерковић“ Ужице



Мojа бака


На жалост, ја немам баке. Једна од њих је умрла пре мог рођења, а друга када сам напунила годину дана. Из прича мојих родитеља и мог деде могу закључити да су биле изузетне жене.
Моја бака Лаца је мајка мог тате. Деда тврди да је била најлепша жена у Ужицу. Не могу да поричем, са слика видим да је била прелепа. Она је радила у продавници пиџама и доњег веша. Тако је једног дана она отишла на посао и сложила целу радњу и све је било под конац. Њена газдарица је ушла и изашла, а остале раднице су је питале шта је било. Она им је рекла да то није њена радња. То је још једна особина моје баке – педантност.
Сада ћу причати о другој баки Јели. И она се звала Јелисавета, тако да сам по њој добила име. Све бакине познанице кажу да сам иста она. Она је радила у полицији на одељењу за пасоше. Једне ноћи око два сата, звали су је да дође на посао јер је један човек требао хитно да отпутује. Она је без проблема устала и отишла на посао. Увек је била спремна да прискочи у помоћ. Била је драга и добра другарица, волела бих да сам је упознала.
Мислим да би ми обе баке спремале најукуснија јела. Да би ми плеле најлепше шалове и најудобније чарапе, куповале шта год пожелим, стално бисмо шетале... Мислим да би у овом моменту жеља мојих бака била да ме виде срећну, са осмехом на лицу и да их погледам својим крупним браон очима.


Јелисавета Саратлија, IV-3


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост