Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Алекса Поповић - Због чега волим моје одељење и школу


Tabla 16:00:00 0

Наташа Липовац, ОШ "Вук Караџић" Београд



Због чега волим моје одељење и школу


М
оја сестра је кренула у ову школу па сам тако и ја. Обрадовао сам се поласку у школу јер ћу виђати своју сестру на великом одмору. Био сам редован ђак и нисам желео ниједан дан да изостанем из школе.
Дечака и девојчица у мом одељењу има подједнако, дванаест дечака и дванаест девојчица.
Дани у школи су ми брзо пролазили, а наше време било је испуњено игром и учењем.
Часови су ми стално одлични, како ми се не би свидели?
Занимљиво ми је било јер сам са другарима из школе и учитељицом научио да играм игру "Између две ватре".
Ја мислим да је наша учитељица вредна као пчела, јер када ми радимо састав или читамо лекције она нама штампа или прегледа листиће.
Моји омиљени предмети су: српски, математика, физичко и ликовно.
У нашем одељењу сви се трудимо да будемо добри другари и другарице. Заволео сам све другаре због тога што сам са свима једнак. Не волим када се дешавају свађе или туче у нашем разреду.
Када кренем кући из школе најбитније ми је да се јавим учитељици да сам отишао.
Док боравим у школи ја сам најсрећнија особа на читавом свету. Када дођем кући из школе увек се сетим својих другара и учитељице и причам о њима са својом породицом.
Мало сам тужан због тога што у петом разреду морамо да се растанемо од наше учитељице.
Према мојој школи имам сва лепа осећања.



Алекса Поповић, II-4

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост