Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Никола Ђокић - Ако неко мисли да сам мали


Tabla 12:00:00 0


Ако неко мисли да сам мали



Сви још увек мисле да сам ја мали. Виде у мени једно мало, несташно и неразумно дете.

Ако неко мисли да сам мали, ја ћу му објаснити шта све умем и шта све могу. Не само да умем сам да се обучем, обујем и једем, ја знам и још много тога. Умем да поштујем родитеље и старије који много тога чине за мене. Умем да помогнем кад год је то некоме потребно. Могу чак сам и домаћи задатак да урадим. Најбоље од свега знам да изнервирам сестру улазећи у њену собу кад ме није звала. Ипак мислим да је најбитније то што знам да волим и да будем вољен.

Па нека ми сад неко каже да сам мали! Много знам, али знам и то да још много треба да учим и да се трудим да бих одрастао и постао зрео човек.



За Табла Фест 16


Никола Ђокић, IV-2, ОШ Цана Марјановић“ Раља

Ментори: Татјана Перић и Снежана Симић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост