Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Богдан Милановић - Насмејана табла


Tabla 14:00:00 0



Насмејана табла


Када сам први пут ушао у учионицу, угледао сам таблу. Од тада свакога дана гледам ту исту таблу. И данас, као првог дана, табла у мојој учионици је увек насмејана.

Често сам се питао због чега је то тако, све док једног дана нисмо остали сами: насмејана табла и ја. Тада сам схватио због чега се она смеје. Први осмех који сам видео, значио је да сам добродошао. Потом се осмехивала сваком мом новом другу, који је пошао у школу.

На одмору се смеје док гледа нашу игру и несташлуке. Понекад помислим да нико нема боље друштво од наше табле. Смеје се она и када дете на њој напише тачан задатак.

Међутим, понекад се на њу наљутим, јер мислим да ми се подсмева ако урадим погрешно задатак. Или ме, можда, храбри да ће следећег пута бити боље. Због тога се понекад и ја њој насмејем када је оставимо исписану и шарену.

Наша насмејана табла чува наше тајне, јер на њој у ћошку напишем ко се у кога заљубио.

Лепо је њој са нама, а ми без ње не можемо. Због тога смо заједно насмејани: и ми деца и наша табла!



За Табла Фест 16

Богдан Милановић, II/6, ООШ ''Владислав Рибникар'' Београд

Учитељица: Рамона Ручнов

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост