Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Вујадин Нујкић - Да имам чаробни штапић


Unknown 08:00:00 0

Ивана Михајловић, ОШ „Бранко Радичевић“ Бор


Да имам чаробни штапић


У
з помоћ чаробног штапића бих променио много лоших ствари у свету.
Штапић би ми помогао да остварим свој сан, а тај сан је да не буду битни само људи који имају много пара, већ да и најмањи и најтиши гласић може да промени цео свет. Битно је, наравно, и заштитити свет, а не само размишљати о новцу, тако да бих ја својим чаробним штапићем окупио све најпаметније и најбоље научнике, попут Стивена Хокинга, и уз помоћ њихове памети, моје маште и мог чаробног штапића, могли бисмо да створимо интергалактички штит који ће штитити цео свет од астероида, комета и других опасности из свемира. Наравно, на прву помисао то звучи као да би било скупо, али ја планирам да уз помоћ свог штапића зауставим употребу пара и створим свет у којем су сви једнаки.
Када завршим са заштитом света од свемира, бацићу се на посао како бих заштитио људе од вулкана, земљотреса и цунамија. Поново ћу окупити научнике и онда ћемо осмислити машину која ће тачно одредити годину, месец, дан, сат, минут, секунду и место ерупције вулкана, настанак земљотреса и цунамија. Уз помоћ те машине ћемо моћи да евакуишемо народ из тог подручја на време и спасимо сваки угрожени живот.
Овај штапић је веома добар слуга, али веома лош господар, тако да ја мислим да чак и ако бих се забављао са њим, ипак бих га предао старијој особи која је зрелија од мене.


Вујадин Нујкић, 5-1


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост