Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Хана Тртовац - Желим сестру и брата


Unknown 16:00:00 0

Ениса Кајевић, ОШ „Рифат Бурџовић Тршо“ Нови Пазар

 
Желим сестру и брата


Ја сам срећна дјевојчица.
Мама ме воли, тата ме воли.
Имам најљепше хаљине и најскупље играчке
И све то у розе боји.

Обоје много раде
Неку срећну будућност ми граде.
А ја бројим минуте и сате
Да се са посла врате.

Мама,  знам да радиш пуно,
Јер треба нам нови ауто.
Треба нам и нови стан,
Али ми треба и да сам са тобом сваки  дан.

Нећу она колица нова
Не желим  ни та луксузна кола
Шта ће ми та  играчка  глупа
Ако са тобом нисам скупа.

Желим , мама, твој загрљај
Да ме љушкаш и љубиш по читав  дан.
Не желим да одрастам сама
Твоја љубав  за душу је храна.

За срећу моју до неба,
Љубави пуно треба.
Слушајте, мама и тата,
Поклоните ми сестру и брата.



Хана Тртовац, V разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост