Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Немања Лукић - Зимско јутро


Unknown 12:00:00 0

Снежана Лакета, ОШ Вук Караџић, Власеница, Република Српска, БиХ

 
Зимско јутро


И
з прелијепог зимског сна буди ме хладноћа, сањив одлазим до прозора и трљам очи. Заслијепљен  бијелилом зимског јутра не вијерујем сопственим очима.
Све је прекривено снијегом који је читаву ноћ падао. Сунце је сијало као да се бори да надјача зиму и својим зрацима још даље улијепшава јутро јер снијег сија као хиљаде драгуља. Хладноћа ме тргнула из моје занесености лепотом природе која је пред мојим очима.
На брзину сам кренуо да се спремим да уживам у предивном јутру. Нисам био једини кога је ова лијепота зимског јутра привукла на хладноћу. У парку сам затекао групу мојих пријатеља који су се играли у снијегу. И ја сам им се придружио. Од нашег смијеха и граје једва сам чуо мајку како ме зове на доручак.
Промрзао и уморан ушао сам у топлу кућу испуњену мирисом мојих омиљених колача са циметом. Уз пуцкетање ватре, мој колач и драге људе осјетио сам срећу, радост и као да ми се наставио сан зимског јутра.


Немања Лукић VII-2
Наставник: Јованка Влачић


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост