Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Анастасија Костић - Смех


Unknown 16:00:00 0

Александра Дракулић, ОШ „Никола Тесла“ Београд


Смех


Јао, што волим да се смејем,
Смех ми срце греје.

Када је тужно
И када се плаче,
Ту је смех, негде скаче.

На часу све је некако смешније,
Не знам разлог,
Нека ми неко открије.

Смех имамо сви,
Али ретко га ко користи.

Волим да се смејем,
Волим да се шалим.
Ко ми шта каже,
Ја не марим.

Кикоћем се страшно
За глупости и ситнице.
Кикоћем се стално.
Шта је ту лоше:
Осмех лепша лице!

Смех ми је у срцу,
Смех ми је у крви.
Коме то смета,
Одмах нек одјури.

Јао, што волим да се смејем,
Осмех ми срце греје.



Анастасија Костић, 6/2

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост