Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Вељко Митровић - Осмех који ми значи


Unknown 14:00:00 0

Осмех који ми значи


О
смех је нешто дивно, нешто што се може видети, може описати, али оно што осетите када вам се неко насмеје. Тај осећај топлине, тешко је речима исказати. Неко осмех користи да би се похвалио својим бисерним зубима, али то није прави осмех. Видео сам, чак и чуо осмехе за неке смешне приче, али не, за мене ни то није прави осмех. За мене је осмех топлина, нешто што ми угреје срце, даје снагу, вољу... а она има тај осмех, осмех који ми значи.
Она је посебно биће у мом животу. Чак и када ме погледа очи јој се смеше и ја знам да нисам погрешио ни у чему, јер ми је њен поглед рекао, њен осмех ми је рекао. Она је као јутарња роса. Умива ме када устанем, греје преко дана. Има ли лепшег? Њен осмех сија као сунце и никада се не гаси. Због тог осмеха осећам се безбрижно. Некада ме прекрију јаки таласи тог осмеха, толико јако да не знам шта ћу од среће. Некада ме тај осмех заштити као нека велика птица свог маленог птића. То је осмех који је део моје душе и део мог срца. То је осмех без ког ја не могу, јер ми помаже у свему. И знате шта још, то је најискренији осмех који познајем, који сам видео, осмех за који бих дао све. Замислите, она је чаробница осмеха. Њен осмех је као чаробни штапић, који када ме додирне пробуди у мени још већи осећај доброте, топлине, среће, среће највеће!
Још увек нисам открио чији је то осмех који је толико важан за мене. Још увек нисам открио због чега ми значи, али ево, открићу вам. То је осмех једне добре виле, једне добре чаробнице која у мени буди осећања мира, која у мени буди осећање среће, која ми осмехом каже да ме воли... Осмех добре виле која има љубав не само за мене већ и за све моје другаре. Када у таквом осмеху видите да вас неко воли, тада знате да је то прави осмех. То је осмех без чијег сјаја ја не бих могао да замислим своје детињство, то је осмех без кога не бих израстао у оваквог дечака, то је осмех који ми пуно значи, то је осмех моје учитељице! Чаробнице, која је једном не тако давно рекла: „Учитељ је онај који воли, учитељ је онај који је вољен и свако ваше морам, ја ћу уз игру, љубав и осмех да претворим у желим!“
Овим путем желим и ја њој да упутим велики највећи осмех, јер да није ње и њеног осмеха,  не би било ни овог текста. Хвала јој што постоји и што својим осмехом греје моју душу и чини да будем срећно дете.


За Табла Фест 15

Вељко Митровић, IV1, «Стефан Немања» Ниш
Учитељица: Марина Цветковић


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост