Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Јана Машић - Портрет особе којој се дивим


Unknown 08:00:00 0

Ивана Михајловић, ОШ „Бранко Радичевић“ Бор
 

Портрет особе којој се дивим


П
остоји једна особа којој се стварно дивим. Особа коју волим и поштујем највише на овом свету. То је једна вила која се зове мама.
Та вила се такође зове Душица. Њено име много тога доказује. Она је средњег раста. Боја њене косе прелива се од светлоплаве до браонкасте боје лишћа. Очи су јој тамне, кестењасте боје. У њеним очима видим топлину која може да отопи ледене сузе. Речи које долазе из њене паметне главе увек ме подржавају и охрабрују. Она је самоуверена, храбра и веома пажљива. Облачи се самоуверено и не боји се да каже оно што мисли. Можда се то некоме не свиђа, али ја то волим. Она је као вила која нема крила, али свуда стиже када је потребна. Обично дане проводи помажући другима или радећи оно што други желе. Често се жали како не може да стигне све обавезе да заврши, али ипак успе. Задња легне у кревет, а прва се пробуди. Понекад је видим као другарицу. Када се заједно смејемо, помажемо једна другој или када разговарамо о нечему што ме мучим. Са друге стране, када сам болесна, мене тата теши и прати сваки мој покрет, док ме мама охрабрује и говори ми да не плачем, већ да научим да трпим бол, да није све у животу једноставно. Иако ми се то понекад учини лоше са њене стране, верујем јој.
Мама је најлепше биће на свету. Ја своју маму никада не бих мењала. Чак иако понекад лоше поступи и ако ми се то не свиђа, волећу је као другарицу, поштоваћу је као и остале у кући и угледаћу се на њу као на сестру!!!


Јана Машић V/3


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост