Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Алекса Николић - Јесењи фестивал


Unknown 13:00:00 0


Јесењи фестивал


Ј
а много волим да путујем. Кажу да ме не држи место. На разним местима сам био, али  први пут сам посетио јесењи фестивал. Или можда нисам..
Нисам тамо стигао на сам почетак, али ми се одмах све допало. Прво што ми је упало у очи била је огромна, тробојна, зелено, жуто, браон бина. Одједном су се на њој као из ведра неба појавили чланови младе рок групе „Киша“. Свирали су баш гласну композицију „Туп- туп“. Плашили су се како ће публика реаговати пошто су млад бенд. Без разлога, јер не да нису растерали публику него су сви весело ђускали. И ја сам. Занимало ме је ко је следећи. Мада сам и знао. Група „Дуга“ са специјалним гостом „Сунце“. Сунце је на крају само одсвирало „За добра стара времена“. То ме је подсетило на једну од мојих омиљених песама и на омиљене људе. Након тога зачуо се глас водитеља који је најавио Ласту и хит „Вратићу се кући“. Дивна балада. После њих права милина. Умилни дечји гласови и хор „Чизмице“ и песмица „Шљам, шљап“. Онда за сам крај инструментал који је изводила група „Суво лишће“. Права успаванка. Просто да заспиш.Тако је изгледа и било...
Кад сам се пробудио ништа ми није било јасно, мада ми је музика још одзвањала у ушима.


За Табла Фест 15

Алекса Николић, IV5, ОШ Станислав Сремчевић” Крагујевац

Ментор: Предраг Николић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост