Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Марко Драгичевић - Ти једина утјеха си моја свјетло што ми сија истим жаром


Unknown 16:00:00 0

Мирјана Лазаревић, ОШ „Свети Сава“ Бијељина, Република Српска, БиХ



Ти једина утјеха си моја свјетло што ми сија истим жаром

Пишем ти,  мајко, а не знам да ли ријечима могу да искажем сву љубав и захвалност коју осјећам према теби.
Питам се да ли ћу икада моћи да ти узвратим бар дио љубави коју ми несебично пружаш све ове године. Од дана мог рођења постао сам центар твога свијета, разлог твог осмијеха али и бриге. Временом смо постали најбољи пријатељи, а то значи да су нам тајне постале заједничке.
Стицајем животних околности од моје пете године живимо сами и знам да је то велики терет који храбро носиш. Сва твоја одрицања да би ми пружила што љепше дјетињство могу се узвратити љубављу и поштовањем према теби. Желим да дуго живиш како бих могао да ти покажем да сам свјестан шта све чиниш за мене. Заједно славимо моје успјехе у школи, такмичења из гитаре и сваки постигнути кош на утакмици.
Знам да патиш када плачем због неке залутале четворке и да те пече свака моја суза. Зато желим да се што чешће смијеш и обећавам ти што више сретних тренутака у животу јер си ти свој живот посветила само мени.

Марко Драгичевић, 7 разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост