Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Димитрије Коковић - Мој друг Снешко Белић


Unknown 16:00:00 0

Тања Вречко, ОШ „Младост“ Нови Београд



Мој друг Снешко Белић

Једног зимског  дана  када  је нападао  дубок снег  направио сам свог Снешка Белића. Био сам неизмерно срећан и радостан и поносан на своје дело. Гледао сам га и размишљао како  би било лепо да Снешко оживи и  да могу с њим да разговарам. Приметио сам да сам заборавио да му ставим нос односно шаргарепу. Отишао сам кући, узео шаргарепу, вратио се и ставио Снешку нос. Он је одједном оживео. Почео да трепће и да говори. Померао је и руке. Био сам много срећан и узбуђен због тога што се догодило. Питао сам га да ли жели да ми буде пријатељ. Рекао је да жели и од тада се нисмо раздвајали целе зиме. Играли смо се, грудвали и санкали. Када је дошло пролеће, снег се отопио, а Снешко се са мном поздравио и рекао ми да се враћа следеће зиме и да ће својим другарима причати о пријатељству са мном. Нисам био тужан јер сам знао да ће се сигурно вратити следеће године.


Димитрије Коковић, III/4

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост