Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Марко Јовановић - Кад је био мрак


Unknown 08:32:00 0




Таман сам заспао, кад у собу уђе мрак и рече Буди се мали! Наређујем ти ја, страшни мрак!“

Одмах сам се пробудио и шћућурио у кревету. Нисам од страха могао маму да зовнем. Мрак је био све црњи и већи, а ја све мањи и бељи. Толико сам се забелео да се мрак уплашио и побегао.

Кад сам то видео, охрабрио сам се и пружио руку до лампе.

„Сад ћеш да видиш!“ - рекао сам и притиснуо прекидач.

Истог тренутка мрак је нестао. Добро сам прегледао собу, завирио испод кревета, али од њега није било ни трага.

Ово сам испричао Јовану, мом млађем брату од тетке, па он свако вече упали лампу.

„Још сам мали да се забелим“ – каже он – „Али кад порастем као ти, видеће тај мрак!“

Марко Јовановић (V-2), ОШ Старина Новак“,  Београд  

Похвала за кратку причу-основци на првом конкурсу „Цигански кревет“ у оквиру манифестације „Момини дани“





«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост