Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Лука Баровић - Хвала мами роди и тетки природи


Unknown 07:38:00 0


Мирјана Шошкић, ОШ „Владислав Рибникар“, Београд

Хвала мами роди и тетки природи


 Хвала мами роди
Што нас је пренела све
Од Северног пола
До Србије
Само једно мени није јасно
Како кад нас кроз оџак убацује
то не ради гласно?
А направила је велику буку
Да би превезла Луку
У једном сату пренела је Нату
Морала је да поједе јабуку фину
да би превезла Катарину
На граници је дала велике паре
да би прелетео Маре
Док је дувао ледени ветар
умало јој није испао Петар
Кад је стигла у Србију Тања
Роди је требала бања
У току лета у ком је носила Рељу
сањала је удобну и меку фотељу
Док се превозио Мики
урлао је и тражио кики-рики
Пренела је она разне клинце
И немирне а и Финце
Мексиканце, Индијанце…
Али мене није!
Ја сам са дрвета пао
и уопште ми није жао
што је све донела рода
а мене тетка природа!

Лука Баровић, V-2 (учитељица Јелица Васиљевић, разредна Сања Терић)


1. место на конкурсу 5. Марковдански сусрети деце и песника

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост