Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Момир Мома Драгићевић


Unknown 10:53:00 0


Мома Драгићевић, рођен 11.јула 1947. године у Силбашу. Основну школу и Гимназију завршио у Крушевцу. Стекао диплому правника на Правном факултету у Београду.
Уредник је дечјег програма као и Међународног фестивала хумора и сатире *Златна кацига*  за младе до 18 година. Објавио књиге за децу: За коке и кликере, Чарапица, Брбљивица, Збрда-здола, Баш ме брига, Клик-клак, Школска табла, Јабуке у шлафроку, Слаткотека и др. Песме су му преведене на: енглески, италијански, грчки, бугарски, немачки и ромски језик. Песме објављује у часописима: Багдала за децу, Витез, Политика за децу, Невен, Детињство, Колибри, Тик-так, Зека, Путеви културе, Ђак и др. Заступљен у Буквару, читанкама, лектирама и антологијама савремене поезије за децу. Награђиван: Светосавском повељом за 2011.годину, Багдалин прстен /Деспота Стефана Лазаревића/ 2009, Награда 18 Фебруар Културног центра Крушевац и др. Члан је Удружења књижевника Србије.




БАШ МЕ БРИГА


Јутрос ми је у школи
Цедуљица стигла
Не воли ме Тања
Баш ме за то брига

У разреду бура
Прашина се дигла
Сви шапућу на мој рачун
Баш ме за то брига

Шта замишља Тања
Kо јој уши шмиргла
Нека фура са Ниџом
Баш ме за то брига

Осећам се глупо
Хладан сам ко цигла
Заволећу Kаћу
За Тању ме није брига

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост