Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Маша Јовичић - Моја омиљена животиња


Tabla 10:00:00 0


Јелена Вемић, ОШ „Филип Филиповић“ Чачак




Моја омиљена животиња


Моја омиљена животиња је пас. Име му је Скочко. Он живи код бабе у селу. Допао ми се још док је био мали. Одмах ми је пришао и тада смо се заволели. О њему брине моја баба. Скочка је баба добила на поклон од комшинице.

Скочко има малу главу и кратке уши. Он је црне боје. Ниског је раста и кратког репа. Веселе је природе и увек је радостан. Воли мачке и увек их јури да се играју. Скочко једе све што му ја дам. Када одем у село, он скаче од среће по мени и хоће да се играмо.

Много ми значи што га имам и увек ме развесели кад га видим.


Маша Јовичић, II-3


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост