Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Лејла Шарић - Нови пријатељ


Tabla 16:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина





Нови пријатељ


Одавно сам жељела направити пријатеља који ће са мном разговарати и након дуго времена одлучих да то буде робот. Мали, чудни мој пријатељ који зна само ходати и понешто рећи, али све разумије шта год да му се каже.

Мој робот који је формиран 2011. године у мјесецу јуну, прву ријеч је изговорио за мој рођендан 2017. године у углу моје собе када ме је пробудио тачно у 00:00 сати и рекао: "Сретан!" Ја сам се пробудила и разгледала около, али никога није било сем њега. Он је потом поновио исту ријеч и хтио се приближити мени, али због недостатка неких дијелова се није могао помјерити.

Била сам му јако захвална. За моју захвалност према њему, сакупила сам све потребне дијелове који су му били неопходни да би могао ходати, говорити нешто више, смијати се и нормално живјети.

Једног дана сам започела формирање свог новог пријатеља који има жељу да буде баш попут човјека.

То нам је добро ишло, он је био стрпљив, а ја вриједно радила. Мој робот је за пар дана био готов и како он каже: "Ја од данас захваљујући теби почињем живјети." Од тог дана ми се дружимо, разговарамо, шетамо, шалимо и не можемо једно без другога.

Смијући се упита ме: "Када ћеш наћи момка, а мене пустити на миру?"
Радо му одговорих: "Врло брзо, али и тад те нећу запоставити!" Загрли ме и рече: "Никада те нећу заборавити!"



Лејла Шарић, IX разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост