Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Ајла Беговић - Страшна физика


Tabla 15:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Страшна физика


Улазимо у учионицу физике. Сунчева свјетлост допире са свих страна, под шкрипи и прави јако неугодан звук. Након одмора улази љутита наставница. Почела је да прозива ученике који требају да одговарају, међу тим ученицима била сам и ја. Страх је владао учионицом. Љутита наставница рекла је да отворимо врата и све прозоре. Вјетар је почињао полако да постаје све јачи и јачи. Све је почело да лебди у учионици па чак и ученици. Цијели разред је био уплашен. Слике које су биле на зиду су почеле да излазе кроз прозор, стари лустери су почели да падају. Табла са источне стране почела је да се расипа у комадиће. Стакло на прозорима је пуцало. Наставница ме буди тако што ме удара спужвом која је јако смрдила. Почињем да схватам да је све био сан, али се још више препадам јер морам да одговарам. Полако несигурним корацима долазим до средине учионице гдје је био велики сто, то је мјесто гдје уплашени ученици одговарају. Наставница је почела да ми поставља питања на које нисам знала одговоре. Освртала сам се по учионици и гледала разне плакате којим су облијепљени зидови. Наставница одгађа моје одговарање за следећи час. Била сам сретна и забринута у исто вријеме. Вратила сам се на мјесто и сјела на своју столицу која је била јако неудобна. Звонило је за крај часа, изашла сам из учионице са жељом да све заборавим.



Ајла Беговић, IX разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост