Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Нејра Ахметбеговић - Зар је све била лаж


Tabla 15:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина







Зар је све била лаж


И онда је све стало, нешто ме је стезало у срцу као да ће пукнути, нисам могла вјеровати да се на крају испоставило да је све оно било истина...

Тај дан ћу засигурно памтити јако дуго, мислим да ме никад ништа није погодило као то. Добро се сјећам свега, био је то дан када је нешто у мени умрло. Била сам у вишемјесечној вези с Е., прије смо се такођер дружили и увијек ми је био симпатичан, стално смо се зезали, смијали и, како сам ја мислила, вољели. Били смо прва смјена, сасвим просјечна сриједа. Онда је једна дјевојчица из његовог одјељења дошла до мене и почела говорити како је он са мном само зато што је хтио себи обезбједити добре оцјене слиједеће године пошто је било речено да ће му предавати математику моја нена.

Нисам вјеровала ни у једну ријеч. Послије школе сам ишла код дједа и нене као и сваки други дан. Док смо нена и ја ручале, почела ми је причати  шта се десило на часу код разредника тог дјечака. Причала ми је све исто као и она дјевојчица. А онда сам чула то име. Покушавала сам задржати сузе, и са благим, лажним осмјехом рекла сам: "Хах, добро је што ја свакако не бих пристала се забављати с њим."

Он и ја се не дружимо више, али бих вољела да знам да ли га гризе савјест зато што ми је лагао.



Нејра Ахметбеговић, VII разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост