Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Дуња Петровић - На путу од куће до школе


Tabla 13:00:00 0


Мирјана Марић, ОШ „Горачићи“ Горачићи


Дуња Петровић прима награду од градоначелника Чачка, Милуна Тодоровића


На путу од куће до школе


Сећам се...

Тог пролећа у крају су родиле мајске трешње како старији кажу „као никад до сад“, а ми деца свакога дана на то родно дрво.

Деда чија је била трешња увек се љутио, претио да ће звати полицију и да ћемо видети свога бога. Ми мали, уплашени, често бисмо бежали колико нас ноге носе. Никад нико није дошао да нас казни и никад нисмо сазнали шта то значи „видећеш свога бога“, али смо се палшили.

Поласком у школу често сам виђала полицајце на улици. Тог септембра били су на свакој раскрсници и на сваком кораку. На сваки звук пиштаљке бих се тргла. Гужве на улицама су биле велике, а аутомобили су јурили. Мени се тада чинило да полицајци само машу рукама и пиште пиштаљкама на улици. Мислила сам да су љути и опасни. Погнуте главе и убрзаним кораком бих прошла и стизала до школе. Једном је требало да друг и ја пређемо улицу. Возач аутомобила који нам се приближавао је закочио да бисмо прешли улицу, али... онај у другој траци нас није видео и пролетео. Имали смо среће што нисмо били брзи на пешачком па нас није ударио. Онако преплашени, кренули смо пут школе. У школи наилазимо у ходнику на полицајце које је наша учитељица увела у учионицу. Почео је час. Нисам могла да верујем. Дланови су ми се знојили, а лице ми је било зајапурено. Плашљиво сам гледала према њима и – видим осмех на њиховим лицима. Страх је почео да попушта када су почели да причају како треба да се понашамо на путу од куће до школе. На крају су нам поделили књижицу и отишли.

И даље чувам свог „Пажљивка“ из кога се много учи, а ти велики људи у плавом су постали моји хероји.



Дуња Петровић, 6/2, ОШ „Танаско Рајић“ Чачак


Дуња Петровић, ученица 6. разреда Основне школе "Танаско Рајић" из Чачка победила је на литерарном конкурсу "На путу од куће до школе" у организацији Савета за безбедност саобраћаја града Чачка. Градоначелник, Милун Тодоровић, уручио јој је захвалницу, а Савет је том приликом поделио 350 ауто седишта родитељима чија су деца рођена ове године.



«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост