Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Амна Ахметовић - Превара


Tabla 11:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина






Превара


Освануо је нови прољетни дан. Устала сам из кревета и кренула за својим обавезама. Брат и ја смо сами били код куће. Слушали смо музику и забављали се кад одједном нешто се чуло. Брзо сам улетјела у кухињу кад тамо.

Видјела сам мог брата како сав преплашен стоји у ћошку. "Шта се десило?˝, упитала сам га сва преплашена, а он је само показао на разбијену вазну. Имала сам тада неки осјећај да ће сву  кривицу пребацити на мене, али једним дијелом сам мислила да је мали и да не може то да ми уради, међутим, када се мама вратила, све се промијенило.

Мој млађи брат је мене кривио за оно што је урадио.

"Не, нисам то урадила, мама, мораш ми вјеровати˝, кроз сузе сам говорила, а он се само смјешкао. Послије ме је назвао лажовом. Те ријечи су ме највише повриједиле, али једним дијелом су ме охрабриле да докажем истину.

Покушавала сам тиме као, ако он призна кривицу, добит ће поклон, али тај мали враголан није се предавао. Много ми је било криво то што ће први пут млађи брат да успије у својој лажи. Смишљала сам како да призна истину и једно јутро тај мали је признао све.

Много ми је било драго јер сам успјела, али тада ми је пришао и шапнуо на ухо: "Сада је твој ред да ми купиш поклон.˝


Амна Ахметовић, VII разред


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост