Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Теодора Јањић - Прослава рођендана


Tabla 10:00:00 0


Слађана Толанов, ОШ „Јован Јовановић Змај“ Змајево





Прослава рођендана


Каснила сам у школу! Тата ме је избацио из аута и кренули смо. Ушао је кондуктер и наплатила сам му карту. Изашла сам на првој станици, ушла у лифт и на четвртом спрату изашла у подрум Робне куће. Срела сам медведа који је делио пчелама мед. Узела сам од њега колач и дала га продавцу који је седео за шиваћом машином  и писао деци домаћи задатак.
Изашла сам из књижаре, села на бицикл и одлетеле код другарице козе која је чувала купус да га деца не поједу. Друштво јој је правио вук.  Купали смо се у базену док је снег полако падао. Мама крава нам је донела сладолед. Док смо лизали сок наредила сам им да дођу код мене на рођендан.
Одлетеле  смо чамцем преко планине, допливале у школу и прославиле Нову годину. Јеле смо лимунаду, пиле торту од чоколаде са укусом јабуке. Била сам тужна и затварала сам поклоне. Слушале смо тихо музику и тако смо заспале.
Пробудила сам се у кући, покупила јаја, отрчала у кокошињац и испекла кобасицу. Лепо сам се наспавала и била гладна.




Теодора Јањић, III/1

Трећа награда на Трећем литерарном конкурсу „Смешна прича“ Дечијег културног центра Београд

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост