Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Александра Петровић - Сателит


Tabla 10:00:00 0






Сателит


Очи ми кристално сјаје,
Кроз атмосферу видим твој лик
Твој осмех ми снагу даје
Само чекам да ми покажеш миг

Ноћу често седим сама
Покушавам да нестанем
Тада схватам да ме ти држиш
Не даш ми да избледим  ...

Попут сјаја Сунца
Жеља да пређем чак три зрака
Ухвати ме за руку
И чуј ти моју слатку муку

Покушавам да ти покажем
И нешто да ти кажем
Шаљем поруку вечерас
Јер не желим да те лажем

Не! Немој ићи, стани
Зар не знаш да сам овде сама?
Шаљем поруку вечерас
Попут сателита ...



Александра Петровић, VII/1

Похвала на Осмом међународном фестивалу поезије „Машта и снови“ Центра за културу „Сирмијум“, Сремска Митровица


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост