Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Харис Халилбашић - Прва љубав


Tabla 16:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина




Прва љубав


Тај њен њежни снени поглед мио
у чудни златни кавез ме заробио
невидљиви сапутник ми поста туга
непознатим осјећањима постах слуга.
Чак ни ријечи моје нису имале крила
када год би она ту у близини била
мој тужни поглед је свуда кришом прати
колико је волим ваљда ће да схвати.
Постала  је једина сјајна звијезда
на тамном небу моје ноћи
постала је моја добра вила
која ми омогућава чудне моћи.
Постала је прва сјајна свјетлост
сваког свитања и мог новог дана
постала је узрок али и лијек
свих мојих неизлијечених љубавних рана.
Свакој новој љубавној пјесми
она је дала своје чаробно име
постала је извор за све моје риме.
Она је главни лик у свакој мојој причи
због ње ми живот на вртешку личи.
Због ње ми је живот и пакао и дивота
јер она је незамјењива нота
у уводним стиховима пјесме мог живота.
Некада ће ова љубав можда да нестане
можда ће ово срце вољети да престане
нек остану стихови и пјесме ове бар мрва
нек буду доказ да си била моја љубав прва.



Харис Халилбашић,  VI разред


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост