Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » Читалићи 2018.


Tabla 16:00:00 0








Пуни усхићења, наде и амбиције кренули смо, 19.5.2018. пут Алексинца на Републичко такмичење „Читалићи".
И док су Кликераши грицкали оловке размишљајући о тежини теста који ће бити пред њима, Креативци се надали награди или похвали, јер су позвани, ја сам, као координатор школског тима размишљала о милион ситница, а напослетку и о томе какав ће нам бити штанд и да ли ћу се изборити за неко место у категорији за наставнике - Весници.
Штандом сам била и више него задовољна с обзиром на то да сам први пут у овој причи. Представили смо школу онако како доликује.
Наравно, увек може боље.
Кликераши: Немања и Теодора (1. разред), Алекса (2. разред) и Софија (3. разред) су за свој труд добили похвале. Били су дивни и пожртвовани. Свака част. Велики је успех доћи до Републичког такмичења.
Креативци: Емина (2. разред), Марија (3. разред) и Анђела и Александра (7. разред) похваљени су за сав труд уткан у дивне и креативне дневнике читања.
Честитке, децо! Идемо даље!
У категорији Весници, могу поносно да кажем, освојила сам треће место и похвалу за предану подршку идеји повезивања и сарадње зарад дечје обасјаности лепотом књиге.
Све у свему једно дивно искуство проткано традицијом и обележавањем две стотине година Вуковог рјечника.

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост