Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Каја Миљковић - Моја мама


Tabla 10:00:00 0


Танкосава Милановић, ОШ „Дринка Павловић“ Куршумлија




Моја мама


Најбоља је моја мама,
мене чува сваког дана.
Са мном се радује, понекад и плаче
и зна да воли најјаче.

Ту је мама, кад ми треба,
ту је мама, увек вреба.
Када плачем она ме смири
и са сестром ме помири.

Најлепша јела мама ми кува
и од свега она ме чува.
Ту је увек кад ми треба
и зато је волим до неба.

Вредне руке има мама,
све по кући ради сама.
Ни захвалност чак не тражи,
пољубци су мами дражи.

Зато чувам своју маму
поклањам јој љубав своју,
пољубим је триста пута,
развеселим кад је љута.

Зато теби хвала, мама
што никада не спавам сама,
што ме тако добро пазиш,
што ме тако нежно мазиш.

Волим те мама што си тако лепа,
миришеш лепше од најлепшег цвета.
Сву своју љубав мени си дала
и зато ти мама ХВАЛА.



Каја Миљковић, 2. разред

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост