Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Сара Перков - Упознала сам необично биће


Tabla 16:00:00 0




Упознала сам необично биће


Коза на скејту
Пре отприлике месец дана,
у нашу малу редакцију,
једна вест је стигла
и све нас на ноге дигла.
Стигао је абер до уредника Пеђе,
да коза може километре да пређе,
да се вози, лута по целом свету,
на свом  супербрзом скејту.
Од свих новинара редакције,
Пеђа изабра перо најмилије
и посла ме да у нашем џамбо џету,
тражим ту козу по белом свету.
Задатак необичан, нимало лак...
Када сам кренула био је мрак,
а већ код првог сванућа,
стигох у кинеска беспућа.
За козу упитах становника Кине,
а он само од чуда  зине!
Па скочих онда и до Јапана
и то у време нерадних дана.
Ни  тамо не знају за козу ту!
Па обиђох и огромну Азију сву...
Па одох до Аустралије далеке...
Где чух охрабрујуће вести неке.

Име му је Хуан и родом је из Бразила!
Из Сао Паола, где је коза последњи пут била,
каже Хуан: „Сад на Флориди живи
и радост око себе свуда шири.“
Одлетех брзином северног ветра
и на аеродрому код цркве Светог Петра,
на самом изласку из џамбо џета,
угледах козу последње чудо света.
А она обична бела, а шаре црне...
Стиже само још круг да обрне.
Срећкица се зове та наша коза,
што ужива да се скејтом воза.
Почех интервју питањем да ли разуме?
Каже: „Наравно“, јер и да говори уме.
Следи питање како је научила да вози?
А она ће ми, вртећи се на једној нози:

„То је Саро просто као боза!
Веруј ми, рећи ће ти свака коза!“
Па онда испаде прави друг,
па направи само за мене круг,
да је сликам за моју репортажу,
да после не кажу како новине лажу.
Ова проверена и ексклузивна вест
бацила је све читаоце у несвест.
Уредник диже дечјег шампањца чашу,
мени у част што прославих новину нашу.
Од тада читав овај бели  свет,
озбиљно рачуна на вести одељења број пет.



За Табла Фест 17


Сара Перков, VI-5, ОШ „Станислав Сремчевић“ Крагујевац

Ментор: Предраг Николић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост