Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » » Анита Костадиновић - Да имам чаробни штапић


Tabla 16:00:00 0


Да имам чаробни штапић


Чаробни штапић могао би све,
Вратио би  време у раније године.
Тада би мој дека био здрав
И штап са којим хода
Отишао би у заборав.

Била бих весела јер ме чека ту.
Сваки пут отворио би нам капију.
Збијао би шале, играли би се ми
Као неки стари ортаци.

Водио ме свуда у природу прелепу,
На ливаду зелену, у шуму олисталу,
У башту засађену и у воћњак процвали,
А онда поред реке чаробне и лепе.

Усадио ми љубав према смеху,
Село да волим највише на свету,
Животиње дивне да су део нас
И да нас разумеју када нам је тужан глас.

Мој дека је мој херој
И сваки тренутак проведен са њим
Вреди читав свет.
Чаробни штапић би ми помогао
Да мој дека буде здрав и хода као пре.



За Табла Фест 17


Анита Костадиновић, VI-3, ОШ „Иво Андрић“ Ниш

Ментор: Тијана Јоцић


На конкурсу за фестивал дечјег стваралаштва „Табла Фест 17“ у категорији литерарни радови старији узраст по оцени Стручног жирија песма ће бити објављена у Зборнику фестивала

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост