Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Oгњен Арсић - Мој најбољи друг


Tabla 16:00:00 0

Наташа Липовац, ОШ "Вук Караџић" Београд

 

Мој најбољи друг


За мене је другарсто нешто најлепше на читавом свету. Имати друга значи да ћеш бити срећан читавог живота.

Мој најбољи друг има браон косу, висок, је мршав, воли да облачи модерне ствари. То је Алекса Поповић. Воли да се шали. То је особина која га издваја од осталих другара, и због тога ја волим да се дружим са њим. Једном ми је мој најбољи друг помогао да решим задатак из математике. Тада сам сватио да ми је он најбољи друг, јер ми је једини помогао када ми је било тешко.

Мислим да је он веома добро дете, а када се играм са њим ја сам најсрећнији. Волео бих да наше другарство дуго траје.
       


Oгњен Арсић, I-4


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост