Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Михаило Лазић - Мој најбољи друг


Tabla 08:00:00 0

Наташа Липовац, ОШ "Вук Караџић" Београд



Мој најбољи друг


Пријатељство је за мене најважнија ствар у животу.

Мој друг је Алекса Јеремић. Како изгледа? Има смеђу косу, воли да се јури. Драг је, сналажљив и духовит. Он је, по мом мишљењу, најинтересантнији дечак у одељењу. Такође, волим што увек пристаје да се јуримо. Схватио сам да је супер друг, јер је увек добар и занимљив. После неког времена смо постали прави другари. Код њега највише волим што уме да ме засмеје.

Супер је стећи још једног пријатеља у школи. Упознао сам много, много пријатеља, сјајно је то што сам у школи упознао још једног.




Михаило Лазић, I/4

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост