Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Лазар Стојков - Ако неко мисли да сам мали


Tabla 16:00:00 0


АКО НЕКО МИСЛИ ДА САМ МАЛИ



Десетогодишњак сам плави
име ми је Лаза, а зову ме мали.
У врсти сам задњи
али мени то не смета,
јер што већи може,
може и мали Лаза.
Да помогнем баки
увек сам спреман
из маркета торбу
да однесем до стана.
У кухињи док мама спрема
да причувам секу
и игром је забавим
мени није тешко
и ако сам мали.
Свакоме коме помоћ треба
радо ја ускочим,
тешко мени није
да помогнем свима.
Ако неко мисли да сам мали
јако ће да се превари,
срца сам великог
и ако сам растом мали.



За Табла Фест 16


Лазар Стојков, IV/2, ОШ „3.октобар“ Бор

Ментор: Дејана Борановић Маринковић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост