Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Кристина Николић - У мојој глави...


Unknown 16:00:00 0

Славка Аврамовић, ОШ "Свети Сава" Младеновац

 

У мојој глави...


У мојој глави, у мојој глави...
У њој се може наћи: цветић плави,
џинови и малене гумице
и свашта још до клацкалице!
Када сам весела и срећна
тада је осмех и у глави и на лицу,
када сам љута тад имам црвену папричицу.
Када сам бесна тад муње изненада севају
на све стране тад лете варнице
тада ми сметају чак и другарице!

Кишу ћете наћи када ме туга обузме
и тада се трудим да весела будем!
Отерам облаке, позовем лептире и птице,
А када мрак падне позовем свице!

Нађе се и нека чоколада и бомбона црвена и слатка,
баш онда када помислим на неког дечака из парка!


Кристина Николић, III-3

Песма је објављена у зборнику радова 28. Невеновог фестивала деце песника "Лепо је волети"



«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост