Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Дуња Вићентијевић - Tаленат


Unknown 12:00:00 0

Снежана Стојановић, ОШ «Васа Чарапић» Бели Поток

 
Tаленат


А
ко не знате шта је чудо, ја ћу вам рећи: то је када ја, која  не волим да читам, седнем и напишем састав. Сада се сигурно питате шта је ту необично, а ја вам кажем да је чудно што ни из чега испадне често нешто, а  чешће и нешто  добро  па  се  то  награди J
Кажу ми да сам талентована за писање. А шта је таленат? То је оно што ти је Бог дао, али  не знаш да имаш у себи, већ само одједном искочи.
Свако поседује неки таленат... Ево једна моја другарица је талентована за падање - кад год је пала,  или је нешто уганула или истегла или поломила. Мало, мало па је гипсирана - као да је окачила признања за падање! Не може то свако - колико је нас пало па нам није било ништа! Значи, не поседујемо сви таленат за падање. Још једна моја другарица је талентована за писање песама и све их посвећује истом дечаку. Наставница је препознала њен таленат, али дечак није. Е, ту ми већ није  јасно  да ли он не поседује таленат за читање, или за љубав? Можда не поседује оба, и баш ми га је жао. Али су зато песме моје другарице баш лепе и осећајне!
Мој друг  Пера поседује таленат да креира ситуацију! На пример, падне му оловка и ,,случајно“ боцне Мргуда, који седи испред.  Мргуд скочи, удари ногу о сто, па се саже да ухвати ногу а онда удари главу. Изроди  се  читав  мали  хаос! Видите, Пера је талентован да Мргуду једним потезом направи три повреде. Притом га избаце са часа и он добије продужени одмор. Вишеструко талентовано дете!
Сима је талентовани  баксуз  - од сваке девојчице добије шамар када је пољуби. А  Миљан, рецимо, никада није добио шамар. Кажу то се зове антиталенат.
Сви ми смо уметници на свој начин. Моји другови су рођени  да створе догађај, догађаји  да пређу у неизбрисиве успомене. То су драгоцености које носимо кроз живот и због којих се увек насмешимо када их се сетимо.
А мој  таленат је баш ово писање. Чежња да вам измамим осмех док читате мој текст. Појавиће  се  чудо на вашем  лицу! Створиће се осмех који ће вам улепшати лице, дан и  цео свет. Насмејати  и  орасположити неког, права је уметност! За  то  је  потребан  посебан таленат!        

         
Дуња Вићентијевић, 73


Похвалница на конкурсу за најбољу кратку причу у оквиру УрБан Фест – а у сарадњи са Градском библиотеком “Божидар Кнежевић” из Уба

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост