Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Марија Деурић - Како помоћи онима који немају новца за школовање?


Unknown 10:00:00 0

Снежана Лакета, ОШ «Вук Караџић» Власеница, Република Српска, БиХ

 
Како помоћи онима који немају новца за школовање?


И
ако сам ја још мала дјевојчица која тек треба да упозна свијет, знам како је то када неко нема новца. Знам како се родитељи мучно труде да нам удовоље и да купе све што треба. Али осим свих тих ствари знам још једну, а то је „Како помоћи онима који немају новца за школовање“. 
Има доста дјеце која немају новца. Неки то можда и не знају, неки мисле само на себе, а неки их презиру и ругају им се. Има доста начина како да помогнемо тој дјеци. Ја бих вам то сада причала као неке доживљаје, али бојим се да и ја морам имати неку границу у ријечима. Као прво ја мислим да свако треба имати осјећања и треба знати да не могу сви имати новца у изобиљу. Доста сиромашне дјеце нема књиге, а вољели би да нешто науче, зато и ја, али и сви остали, не би требали бити тако окрутни и не давати им ништа. Са њима се увијек треба дружити, помагати око учења итд. Јер доста дјеце би рекло како они немају новца и како би им шта купили за рођендан или неку другу прилику. Али ја мислим другачије, јер пријатељ се не одређује по великој кући, лијепом одијелу, добром ауту и слично, они се одређују по томе шта ко има у срцу, бијес и љутњу, доброту и срећу. Јер када кажемо тако нешто то дијете ће се осјећати као неко мало ружно паче које се налази међу бијелим лабудовима. Он ће се можда за неколико дана, мјесеци или година претворити у бијелог лабуда, најљепшег од свих.
Можда ја јесам скренула са теме али мени је у мислима било то да сви ми извучемо неку поуку из овог дјела, а то је да  друга не гледамо по физичком изгледу, материјалном статусу, добром учењу и слично.


Марија Деурић, VII2

Наставник: Јованка Влачић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост