Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Маријана Ђокић - Чезнем да ти кажем


Unknown 12:00:00 0

Снежана Лакета, ОШ «Вук Караџић» Власеница, Република Српска, БиХ


Чезнем да ти кажем


Ч
езнем да ти кажем нешто, неку тајну коју нико не зна. Тајну коју кријем у дну срца и коју нико неће сазнати, иако је искрена.
Све је почело тог првог, прољетног дана кад сам те угледала на ходнику школе. Био си са друговима, а ја са другарицама, у тајности сам те посматрала. Неколико пута си ухватио мој поглед и смјешкао се. Другови и другарице нису схватили то. Трудила сам се крити ту заљубљеност према теби, та осјећања те погледе у будућност у којој видим тебе и мене заједно и срећне у љубави. Знам да је рано за то, али машта ипак може свашта. Неколико пута сам те посматрала из прикрајка и цртала твој лик на папиру. Хартију бих послије  љубила и на крају поцијепала. Другарице су примјећивале да се нешто дешавало са мном, и знале су да није све као што сам говорила. Чак и неки људи у мојој близини примјећивали су моје одсуство у разговорима. Моје мисли су биле поред тебе, ту негдје у твојој близини. Гледала сам на телевизору љубавне, романтичне серије и питала се: –Зашто и мој живот није такав? Зар је живот без љубави уопште живот? Зар се тако може живјети? – Неузвраћена љубав боли, али да си ми узвратио ту љубав било би прерано за нас. Схватила сам да је све била велика грешка и да је рано за све.
Љето је прошло. Дошла је суморна јесен, без тебе још досаднија и тужнија. Научила сам живјети без љубави према теби, јер сам почела вољети себе и вјеровати људима у близини. Ако ово писмо прочиташ, мислиће да је ово написала нека дјевојка, али не, то је само писмо једне тринаестогодишње дјевојчице, која је искрено вољела некога кога није требала.


Маријана Ђокић  VIII-1

Наставник: Јованка Влачић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост