Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Хана Тртовац - Драги Дједа Мразе


Unknown 14:00:00 0

Ениса Кајевић, ОШ „ Рифат Бурџовић Тршо“  Нови Пазар


Драги Дједа Мразе,


З
овем се Хана. Имам 10 година и одлична сам ученица. Ја сам врло срећна дјевојчица и не желим да тражим поклон за себе. Моји родитељи ми пружају сву потребну пажњу и љубав и све што ми треба.
Драги Дједа Мразе, већ сам велика и могу да схватим како у овом свијету живе и дјеца која нису срећна као ја. Они немају ни пристојан оброк, ни миран сан. Иако мали хиљаде недаћа им се свакодневно руши на главу. Плаше се и стријепе за свој живот. Молим те учини нешто и помози тој дјеци. Мислим да је то тужно и често знам да пустим сузе када угледам на телевизији неко несрећно дијете које ни не сања  поклоне, већ сања и жели мир у својој домовини или топлу добродошлицу у некој туђој, гдје ће живјети срећно са својим најмилијима.
Као и све моје другаре и мене је срце бољело када су на Интернету објављене слике дјечака из Сирије који се утопио бјежећи из своје домовине од неких злих људи који сију смрт и пустош. Посветила сам му пјесму. Шаљем је и Теби да је прочиташ. Можда ти можеш да учиниш нешто да се ратови зауставе. Молим Те.


Твоја Хана Тртовац,  5-4      

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост